Založ si blog

Voľba primátora Bratislavy

Inžinier, manažér, herec, či fotograf. Vo voľbách na post primátora Bratislavy vládne naozaj všehochuť. Kandidátov je presne desať.

Klasicky sa selektujú tí vážnejší kandidáti, aj keď žiadne predvolebné prieskumy neboli zverejnené. Aj preto by som možno povedala, že aj ľudia bez skúseností s politikou majú šancu. Jednak pre ich pohľad na vec a jednak preto, že už jedna voľba takto dopadla, a to relatívne nedávna voľba prezidenta.

V podstate každý sľubuje Bratislave funkčnú infraštruktúru, reguláciu výstavby, či developerov, čistotu, transparentnosť. Ja osobne voliť ešte nemôžem. A priznám sa, že aj keby som mohla, nemám jasno v tom, komu by som hlas dala. Len v tom, komu by som hlas nedala.

Chýba mi na kandidátskych sľuboch trochu viac konštruktívnosti. Všetci obyvatelia asi poznajú hlavné problémy mesta, ale sľuby ako zefektívniť infraštruktúru, či trvať na rokovaniach s niektorým štátnym orgánom (necitujem, len si pamätám obdobné vety z jednotlivých programov, čo som čítala) pre mňa nie je dosť. Chcem počuť kedy budú nové električky a opravené trate, tentoraz reálne, kedy budeme mať stanicu, respektíve aspoň či sa to niekam pohlo, ako plánujú jednotliví kandidáti riešiť parkovanie a ďalšie návrhy a nápady. Klasické frázy počúvame každé štyri roky. Či by sa to splnilo je druhá vec, ale mňa osobne by určite skôr zaujalo niečo takéto.

Samozrejme česť výnimkám, nájdu sa aj konkrétnejšie návrhy a už je to hlavne na každom jednom koho zvolí. V prvom rade dúfajme, že zvolené nebudú len prázdne sľuby.

Príde zmena ?

16.11.2014

Aj keď pán premiér v tlačovej besede dnes toľkokrát povedal slovo „debakel“, že som myslela, že si začnem robiť čiarky na papier, stále vyhrali nezávislí kandidáti. Bez ohľadu na to, koľkí sú podľa neho aj tak podporovaní Smerom. Veľa ľudí si nedá tú námahu zisťovať si to. No to čo je dôležité, čo si zrejme cez tie všetky debakle, ktoré spomínal [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Jacqueline Sirotová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 4477x
Priemerná čítanosť článkov: 2239x

Autor blogu

Kategórie